پرشانپرشان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پرشان

بالاخره راه افتادي مامان جون

1391/9/28 14:38
نویسنده : مامان پریسا
171 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم،

طبق معمول بابا حميد ماموريته رفته كوهدشت و من و تو هم خونه ماماني اومديم دو سه روز پيش ماماني برات يه كالسكه خريد تا اون رو حول بدي و كم كم راه رفتن رو تمرين كني .....

خلاصه من و بابا حميد هم مي برديمت بيرون و هي دستت رو مي گرفتيم راه مي برديمت تا پاهات سفت تر بشه ...خلاصه خونه ماماني بوديم خاله سيما هم خيلي باهات تمرين مي كرد مثلا يه چيزي مي داديم دستت چون به لباسشويي علاقه داري مي گفتيم بريم بندازيم تو لباسشويي بعد چند قدم مونده به من خاله دستت رو ول مي كرد تو هم مي دويدي مي اومد بغل من ...واي كه چقدر اين لحظات لذت بخشه پسرم نااميد نشو و بلند شو تمرين كن نه الان كلا سعي كن هيچ وقت تو زندگي نااميد نشي هر وقت افتادي به خدا توكل كن و بلند شو من و بابا حميد هم هميشه پشتت هستيم ..

 

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 16:42
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
لادن
2 دی 91 12:18
پرشان خاله قدم نو برداشتنت مبارک امیدوارم همیشه مصمم و با قدرت تمام گامهای زندگیتو برداری و همراه خانوادت شاد زندگی کنی می بوسمت گلم
خاله سمیرا
15 دی 91 23:03
عزیزم راه رفتنت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرشان می باشد