پرشانپرشان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پرشان

نانای کردن پرشان

1391/5/21 0:28
نویسنده : مامان پریسا
236 بازدید
اشتراک گذاری

پرشان جونم

شیرین مامان چی بگم از شیرین کاریهات این روزها انقدر ماشاالله شیرین شدی که نگو تا برات نانای می خونیم دستهات رو می بری بالا و شروع برقصیدن می کنی بخصوص وقتی مامانی برات می خونه عزیز دلم دیروز دوبار خوردی زمین خیلی ناراحت شدم و گریه کردم .مامان جون تورو خدا بیشتر مواظب خودت باش آخه نمی تونیم که ببندیمت به جایی شیطونی کن اما مواظب خودت هم باش.

پسرم امروز برات پلو مرغ درست کردم یک کمی سفت تر برداشتم تا کم کم عادت کنی اما اصلا لب نزدی دوباره مجبور شدم برات یه غذای دیگه درست کردم.

اشکال نداره تو غذات رو خوب بخور من حاضرم برات همه کار بکنم.

دوستت دارم کوچولوی شیرین زبونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرشان می باشد