پرشانپرشان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پرشان

پرشان و تولد بابا حميد

1391/4/16 18:43
نویسنده : مامان پریسا
316 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم سلام،

الهي فدات بشم ديدي به قولم عمل كردم و شنبه رو مرخصي گرفتم و پنج روزي رو با هم خوش گذرونديم.........فقط تنها اشكالش اينه كه الان دارم اذيت مي شم و دلم بيشتر برات تنگ مي شه اين چند روز تو هم انقدر به من و بابا وابسته شدي كه همش دوست داري بياي بغل ما..........واي كه چه حالي مي ده كه ديگه ما رو مي شناسي قربون شكل ماهت برم

امسال تولد بابا حميد و روز پدر رو با هم گرفتيم بابا حميد هم براي اولين بار پدرشدن رو حس كرد حتما مي يام و برات از عكسهاي تولد كه با بابا حميد انداختي مي زارم.......

دوستت دارم

پرشان و تولد باباحمید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نوژا
16 خرداد 91 12:13
سلام گل پسرنازي دارين من كه عاشقش شدم 2تاسئوال داشتم 1معني اسمشوميخواستم بدونم
2.گل پسرتوكدوم آتليه بردي ؟آخه عكساش خيلي ناز
به ماهم سري بزن خوشحال ميشم


مرسي عزيزم معني اسمش دلاور و مبارز
آتليه سها(شهرك غرب)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرشان می باشد