پرشانپرشان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پرشان

عروسكم

1391/1/30 12:59
نویسنده : مامان پریسا
295 بازدید
اشتراک گذاری

عشق كوچولوي من،

آخه زندگي من قربون اون خوابيدنت برم كه تا مي زارمت سر جات به پهلو مي خوابي ...فدات بشم كه تا مي خوابم كنارت دستت رو مي ندازي دور گردنم........

عشق مامان، همين كارها رو مي كني كه دلم نمي خواد برم سركار..

صبحها كه لباست رو تنت مي كنيم و بيداري مي شي كلي ناراحت مي شمت و فقط جلوي اشكام رو مي گيرم....

همش مي گم تو دلت الان مي گي اينها چه نامردن من رو از رختخواب گرم مي كشن بيرون..........

فداي چشمهاي نازت بشم من مرسي كه با بودنت با نگاه كردنت با گريه كردنت با خنديدنت با اووووووووو گفتن و ترسوندن مامانت همه دنيا رو به من بخشيدي بهترين حس رو تو به من مي بخشي 

 

عاشقانه دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرشان می باشد