پرشانپرشان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پرشان

آخرین روز از نه ماه انتظار

1390/10/30 18:34
نویسنده : مامان پریسا
229 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک مامان،

می خوام از آخرین روزی که تو دل مامان بودی برات بنویسم.هیجانی بسیار بالا همراه با استرس.

 نه ساعتی بیشتر تا دیدن تو پسر خوشگلم نمونده.

خدایا به من آرامش بده تا این چند ساعت هم بگذره خدا رو شکر همه چیز تا الان طبق برنامه پیش رفته. فرشته کوچولوی من از اینکه داری میای خیلی خوشحالم اما چه کنم با چای خالیت توی دلم.....

اشکال نداره فکر دیدنت آرومم می کنه.

پرشان عزیزم تو الان پاک ترین آدمی هستی که فردا توی زندگی ما وارد می شی یعنی درواقع فرشته هستی. پس لطفا برای همه اونهایی که دوست دارن یک روزی مامان بشن دعا کن.

 چون بدون که بهترین حس دنیا رو تو به من دادی تا قبل از به وجود اومدن تو هیچ چیز دیگه ای توی دنیا این حس زیبا رو به من نداد.

عزیزم خوب بخواب و استراحت کن فردا شش صبح باید بیمارستان باشیم، خانم دکتر هفت و نیم میاد...شب بخیر

                                                                                                  میبوسمت فرشته کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آذرخش
28 دی 90 20:51
چه حس زیبایی ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرشان می باشد