پرشانپرشان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پرشان

مامانی متشکرم

1391/4/31 21:09
نویسنده : مامان پریسا
564 بازدید
اشتراک گذاری

پرشان جون سلام عزیز دلم

پرشان به خودم واجب می دونم هر از چند گاهی بیام توی وبلاگت و از مامانی واقعا تشکر کنم .............

مامانی ممنون که نصف بیشتر روز به من و حمید کمک می کنی و پرشان رو نگه می داری اونم به نحو احسنت حتی بهتر از خودمون.............

مامانی ممنون که نگرانی که همکارام دارن من ندارم خیالم راحته بهش محبت میکنی دوستش داری مواظبی زمین نخوره مواظبی چیزی تو دهنش نکنه کسی نیست بزنتش به موقع غذاش رو می خوره وای انقدر زیاده که نمی دونم واقعا به چه زبونی ازت تشکر کنم پرشان جون من کار کردنم رو مدیونی مامانی هستم .........

در یک کلام رشد خوب پرشان رو مدیونتم...........

خدا همه مامانها رو باسه بچه هاشون نگه داره 

 

مامانی دوستتون دارم از صمیم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرشان می باشد