پرشانپرشان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پرشان

دلم برات تنگ شده

1391/2/27 11:57
نویسنده : مامان پریسا
248 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم،

الهي من فداي اون بووووووووووووووووووو، كردنت بشم كه هرچي تف داري مي ريزي بيرون عزيز دلم......الان زنگ زدم به ماماني تا حال شما رو بپرسم ديدم داري بوووووووووووووووو مي كني كلي حال كردم

قربونت برم كه ديگه عاقل شدي و همه چيز رو تشخيص مي دي 

قربوت برم كه موقع غذا خوردن هم حرصم مي دي هم با لج كردنات كه مي بينم عاقل شدي كلي حال مي كنم مثلا قاشق ماست رو كه مي زارم لب دهنت زود مي فهمي و دهنت رو باز مي كني اما قاشق سوپت رو دهنت رو سفت مي كني كوچكترين لبخندي هم نمي زني......

الان سر كار هستم و منتظرم اين سه ساعت و نيم هم تموم بشه و پرواز كنم به سمتت

هر كاري كني بيشتر و بيشتر عزيز مي شي فرشته كوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حمید
27 اردیبهشت 91 12:53
قربون دندونات فلفل بابا دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرشان می باشد