پرشانپرشان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پرشان

پسرم اولين عيد زندگيت مبارك

1391/2/2 23:38
نویسنده : مامان پریسا
249 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم ،

خيلي مزه داد........ امسال من و بابا حميد اولين سال سه نفره مشترك رو با همديگه تجربه كرديم...

من و بابا حميد برات يك تاب خريديم و مقداري هم پول به شما براي اولين عيدي هديه داديم .....

عزيزم سال خوبي رو برات آرزو مي كنم .........انشالله عمر طولاني داشته باشي.......توي زندگيت همش موفقيت باشه..........

هميشه محكم باش و استوار

من و بابا حميد هميشه حمايتت مي كنيم بهت قول مي ديمماچ

دوستت دارم دنيا دنيا

اولین سفره هفت سین با پرشان

عزیزم عیدت مبارک

پرشان با بابا حمید و مامان پریسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نفس
14 فروردین 91 10:32
ارشان کوچولو سالِ نو مبارک خاله جون عکسای روز اول زندگیتو دیدم خیلی زیبا بودن خیلی مامانی ببوسینش ارشانِ عزیزمو و خواهشا" وقتی شیرش میدین برایِ منم دعا کنین تا نی نیم زودتر بیاد توو دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرشان می باشد