پرشانپرشان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پرشان

خدايا شكرت

1390/12/17 22:51
نویسنده : مامان پریسا
354 بازدید
اشتراک گذاری

پرشان مهربونم؛

داشتم با خدا حرف مي زدم گفتم براي تو هم بنويسم تا تو هم يادبگيري كه هميشه شكر گذار باشي و شاكر خدا.

خداي مهربونم ازت ممنونم كه پرشان عزيز رو به ما هديه دادي ........

متشكرم كه زندگي دو نفره من و حميد رو با وجود اين فرشته كوچولو آذين بندي كردي و به زندگيمون رنگ و بوي جديدي دادي........

ممنونم كه ما رو براي داشتن اين فرشته با لياقت دونستي اميدوارم كه لياقت بزرگ كردن و مراقبت از پرشان رو داشته باشيم..........

خداي من متشكرم كه با وجود مادر نازنيني كه دارم من رو از دلشوره نگهداري از پرشان بعد از سركار اومدن فارغ كردي......

خداي خوبم به خاطر داشتن همسر مهربون كه در مراحل رشد پرشان به همديگه كمك مي كنيم و همديگر رو ياري مي كنيم ممنونم........

خداي عزيزم به خاطر اين همه مهربوني و لطف شاكرم ..........

اميدوارم لياقتش رو داشته باشممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرشان می باشد