پرشانپرشان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

پرشان

نی نی خوشگل خوش اومدی

1390/10/20 20:09
نویسنده : مامان پریسا
294 بازدید
اشتراک گذاری

قند و عسلم

دی ماه سال هشتاد و نه بود که یک احساسی توی دلم به من می گفت شما تو دلم داری جا باز می کنی.....

بله پنجم دی ماه بود که با بابایی رفتیم آزمایشگاه نیلو و آزمایش دادم، فرداش یعنی ششم طاقت نداشتم تا بعد از ظهر صبر کنم زنگ زدم آزمایشگاه نیلو و گفتم لطفا جواب آزمایشم رو با پیک برام بفرستید.

خلاصه دیدم بله شما ناز پسر، خوشگل پسر اومدی و بزرگترین تغییر توی زندگی ما شدی به بابا حمید تلفنی خبر دادم بابایی هم خیلی خیلی خوشحال شد.ماچماچماچ

خلاصه شب هم رفتیم و به مامانی گفتیم طاقت نداشتم ازش پنهون کنم ولی قرار شد فعلا بین خودمون من و بابایی و مامانی و شما بمونه.

دوستت دارم عشق من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرشان می باشد